WELKE KANT WIL JE UIT?

Werken bij HAWE betekent werken voor de toekomst. Sluit je aan bij ons team en help grenzen verleggen. Sta vooraan in het ontwikkelen van de nieuwste innovaties en heb antwoorden op de uitdagingen van onze wereld. Jouw vaardigheden zijn essentieel om de wereld van morgen vandaag mogelijk te maken.

Bekijk avactures

Nieuw leiderschap bij HAWE

Welkom Mario

Na een aantal succesvolle jaren als groepscontroller bij KUBO, heeft Mario Verbraeken de stap gezet naar een nieuw avontuur als General Manager bij HAWE. Waarom deze verschuiving? Mario legt uit: "Na een lange periode als ondernemer in de kledingbranche, gaf de tijd bij KUBO mij ruimte voor persoonlijke groei. De kans om meer op eigen benen te staan en bij te dragen aan de prachtige ontwikkeling van HAWE was té verleidelijk om te weerstaan."

Mario's keuze voor HAWE werd gevoed door zijn bewondering voor het team en hun vermogen om ervaring en talent te bundelen. "Het team van HAWE is een inspirerende mix van expertise en innovatie. Ik zie het als een geweldige kans om dit getalenteerde team te leiden en samen onze ambities waar te maken."

Maar waarom heeft HAWE voor Mario gekozen? "Ik geloof dat mijn ondernemende instelling en winnaarsmentaliteit perfect passen bij de groeifase waarin HAWE zich bevindt," zegt Mario. "Mijn focus ligt op het benutten van het vakmanschap binnen het team en het stimuleren van groei voor iedereen."

Wat zijn Mario's doelen? "Ik wil een cultuur van samenwerking en groei bevorderen, zowel binnen het HAWE-team als in onze samenwerking met andere KUBO-onderdelen," verklaart Mario. "Mijn visie is dat elke collega een ambassadeur wordt voor onze producten, en dat we ons potentieel volledig benutten door motivatie en passie."

In de eerste drie maanden zal Mario vooral luisteren. "Ik wil de behoeften van onze collega's, klanten en branchegenoten begrijpen, en de basis leggen voor strategische plannen die ons naar een mooie toekomst leiden," zegt Mario.

Met Mario aan boord als General Manager staat HAWE klaar voor een spannende nieuwe fase vol groei en innovatie.

Benieuwd naar onze oplossingen?